subota, 8. prosinca 2012.

Jens Sigsgaard: Pale sam na svijetu

Pale sam na svijetu

*** Treča obvezna lektira
Autor: Jens Sigsgaard

1. Tko je glavni lik u priči?
Glavni lik u priči je dječak Pale.

2. Koga je Pale tražio kada se probudio?
Kada se probudio Pale je tražio mamu i tatu i sve ljude.

3. Je li se Pale zabrinuo što je sam?
P: Pale se na početku nije zabrinuo što je sam.
E: Pale se nije zabrinuo što je sam.

4. Što je pojeo u slastičarnici?
Pale je u slastičarnici pojeo mliječnu čokoladu.

5. Što je sve u priči vozio Pale?
Pale je u priči vozio tramvaj, vatrogasni kamion, auto i avion.

6. Zašto je Pale bacio novac?
Pale je bacio novac jer nije bilo nikog kome bi s njim mogao platiti.

7. Kada je postao tužan?
Postao je tužan kada je shvatio da nema prijatelja za igru, tate i mame kada je ogladnio.

8. Kada je Pale shvatio da nije sam na svijetu?
Pale je shvatio da nije sam na svijetu kada je kriknuo i - našao se u svom krevetu.

9. Kako se tada osječao?
Bio je sretan što je to sve samo san.

10. Što misliš je li Pale smio voziti tramvaj, vatrogasni automobil, zrakoplov?
Pale nije smio voziti tramvaj, vatrogasni automobil, zrakoplov.

11. Koje od navedenih osobina ima dječak Pale? - znatiželjan, tužan, neuredan, vrijedan, uredan, lijen, veseo, neustrašiv, umišljen, uplašen, snalažljiv, tvrdoglav, zabrinut.
Pale ima osobine:
-znatiželjan
-tužan
-veseo
-neustrašiv
-snalažljiv

12.Što bi ti učinio da si sam na svijetu?
P: Bio bih jako tužan i zvao bih mamu i tatu.
E: Bio bih jako tužan.

13. Nacrtaj (ilustriraj) dio priče koji ti se najviše sviđa.
P:
E:



Nema komentara:

Objavi komentar