subota, 8. prosinca 2012.

Jacob i Wilhem Grimm: Bajke

Bajke

***Peta obvezna lektira

Pisci: Braća Grimm

P: 
1. Pročitao sam Trnoružicu i Siromah i bogataš.


2. Više mi se svidjela bajka Siromah i bogataš jer su bogataševe želje završile baš smiješno.

Trnoružica

3. Likovi su: gatalice, kralj, kraljević, kraljica, Ružica i žaba.

4. Moji prijatelji bili bi kraljević jer se ne boji i žaba jer može govoriti.

5. Najtužniji dio bajke je kad se Ružica ubode na vreteno, a najsretniji kada se svi probude iz sna.






Siromah i bogataš

3. Likovi su: Bog, bogataš, bogataševa žena, siromah, siromahova žena.

4. Moji prijatelji bili bi siromah i njegova žena zato što su jako dobri.

5. Najtužniji dio bajke mi je kad je bogataš otjerao Boga, a najsretniji kad su se ispunile želje i siromaha i bogataša.




E:
1. Pročitao sam Crvenkapicu i Bremenske gradske svirače.

2. Više mi se svidjela Crvenkapica zato što je lovac pobijedio zločestog vuka.

Crvenkapica

3. Likovi u bajci su: baka, Crvenkapica, lovac, mama i vuk.

4. Moj prijatelj bi bio lovac jer je dobar i hrabar.

5. Najtužniji dio bajke je kada vuk pojede Crvenkapicu, a najsretniji kada lovac spasi nju i baku.




Bremenski gradski svirači


3. Likovi u bajci su: lovački pas, mačak, magarac, pijetao i razbojnici.

4. Moji prijatelji iz ove bajke bile bi sve životinje jer su mudre i lukave.

5. Najtužniji dio bajke je kad su gazde htjeli ubiti životinje, a najsretniji kada su otjerali razbojnike.

Nema komentara:

Objavi komentar